Müügitingimused

 

1. Üldtingimused

1.1 Müügitingimused kehtivad A Beauty veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Bingsu Oü (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2 Veebipoe kasutajaks registreerides ja/või toodete ostmiseks kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.

1.3 A Beauty jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse abeauty.ee veebilehel.

 

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

2.1.Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

2.2.Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

2.3.Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

2.4.Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

3. Tellimuse vormistamine

3.1.Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

    • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
    • Maksa hiljem lahendused: Inbank, Paypal
    • Visa/Mastercard kaardimaksed
    • Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

3.2.Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

3.3.Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

3.4.Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

4. Kohaletoimetamine

4.1 Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti ja Soome.

4.2 Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: 

    • Itella SmartPost 
    • Esindusest Kuma tee 4, Peetri, Rae vald 

4.3. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

4.4. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Soomes toimub kohaletoimetamine 1-5 kalendripäeva jooksul.

4.5 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 20 kalendripäeva jooksul.

5. Taganemisõigus

5.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

5.2 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

5.3 Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.

5.4 Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

5.5 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus vabas vormis e-posti aadressil info@abeauty.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ning arve või tellimuse numbrit.

5.6 Kauba tagastamise kulud kannab ostja.

5.7 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

5.8 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

5.9 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

5.10.Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

6. Pretensiooni esitamise õigus

6.1 Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

6.2 Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul peale defekti avastamist veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@abeauty.ee või helistada telefonil: +37251968081

6.3 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

6.4 Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

6.5 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6.6 A Beauty ei vastuta:

    • Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
    • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
    • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

 

7. Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

7.1 Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

7.2 Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

7.3 Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

8. Vaidluste lahendamine

8.1 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja info@abeauty.ee või helistada telefonil: +37251968081

8.2 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

8.3 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Bingsu OÜ 

Reg. nr.: 16015009         
KMKR nr.:  EE102274378
Ristiku 10 - 54, 72715, Paide.
Tegevuskoht: Kuma 4, 75312, Peetri
E-mail: info@abeauty.ee
Tel: +37251968081 ; +358458989570

Uudiskiri

Soovite kursis olla meie parimate pakkumiste ja uusimate trendidega? Liitu uudiskirjaga ja saa esimesena teada.

Jälgi meid:

Copyright © 2020 A Beauty

Cart
  • No products in the cart.